موبایل هاب همواره به دنبال اینست که بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریانش قرار دهد، اما گاهی ممکن است (به دلایل مختلف) قصد بازگشت یا تعویض کالای خریداری شده خود را داشته باشید که قوانین زیر برای این منظور طراحی شده است.

اگر قصد بازگشت کالای خود را دارید، قبل از هر اقدامی موارد ذیل را به دقت مطالعه کنید.

1.    
مطالعه شرایط عودت

2.    
اطلاع رسانی به تیم موبایل هاب

3.    
تایید عودت توسط تیم موبایل هاب

·       
قبل از ارسال سفارش و خروج کالا
از انبار موبایل هاب: لغو سفارش و بازگشت اعتبار یا وجه سفارش

·       
پس از ارسال سفارش و خروج کالا
از انبار موبایل هاب: ارسال محصول با هزینه کاربر به نیکوهاب، بررسی توسط موبایل
هاب (مبنی بر در شرایط اولیه بودن کالا و باز نشدن پلمپ)، تعویض محصول در سفارش و
ارسال محصول جدید یا لغو سفارش و بازگشت اعتبار یا وجه

 

چه زمانی امکان بازگشت کالا را دارید؟
یکی از مهم‌ترین شرایط بازگشت کالا این است که قبل از هرگونه اقدامی، در ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا مشکل را به اطلاع تیم خدمات پس از فروش موبایل هاب (به یکی از روش‌های ذکر شده در پایان این صفحه) برسانید. به یاد داشته باشید که کارتن و جعبه اصلی محصولات را تا پایان روز هفتم تحویل سفارش از مامور پست نگهداری کنید و از دور ریختن آن جدا خودداری نمایید.

انصراف از خرید
اگر قبل از ارسال کالای خریداری شده از خرید خود منصرف شدید، باید سریعا با تیم خدمات پس از فروش موبایل هاب تماس بگیرید تا از ارسال کالا جلوگیری شود. (قبل از ساعت ۱۲ ظهر روز ارسال کالا) اما اگر بعد از ارسال کالا اطلاع‌رسانی کنید، متحمل هزینه‌های پستی (ارسال+برگشت+بسته بندی) خواهید شد. 

چنانچه پس از ارسال سفارش از خرید خود منصرف شدید، تا یک روز پس از دریافت کالا امکان انصراف از خرید وجود دارد. (مبنای زمان دریافت کالا نیز زمان اعلامی شرکت پست یا سایر سیستم های کالارسان خواهد بود (سایت پست یا چاپار و…)

*شرط اصلی انصراف از خرید اینست که کالا تماما در شرایط اولیه خود (پلمپ و سالم) باشد و هیچ‌گونه استفاده‌ای از آن نشده باشد. (این موضوع شامل کالاهای با گارانتی هم می‌¬شود)

دلایل انصراف از خرید: 
درخواست تغییر رنگ یا مدل
مغایرت مشخصات فنی و ظاهری
آسیب‌دیدگی محصول دریافتی
مغایرت تصاویر


بررسی و بازگشت وجه کالای عودت شده

۱) در صورت مشاهده‌ی آسیب یا ایراد فیزیکی حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، می‌بایست مشکل را به اطلاع تیم خدمات پس از فروش موبایل هاب برسانید.
۲) در صورتی که محصول بدون گارانتی شرکتی باشد، قبل از اتمام گارانتی ۷ روز تعویض کالا، باید محصول را به شرکت پست تحویل داده باشید. (در صورتی که محصول شما دارای گارانتی شرکتی باشد، پیگیری کلیه‌ی خدمات از عهده‌ی موبایل هاب خارج بوده و بر عهده‌ی شرکت گارانتی‌کننده می‌باشد.)
حتما در نظر داشته باشید که گارانتی 7 روزه برای کالاهای بدون گارانتی، برای مهلت عودت کالا به مجموعه موبایل هاب بوده و چک کردن همه موارد مهم (مغایرت، آسیب و…) صرفا 24 ساعت پس از دریافت کالا فرصت بررسی و اطلاع دارد. چنان‌چه مشتری پس از گذشت 7 روز از مورد یا مواردی هر چند مهم ابراز نارضایتی کند، به هیچ عنوان قابل رسیدگی و عودت نخواهد بود.
۳) کالای خریداری شده از بسته‌بندی و پلمپ اولیه خارج نشده باشد.
۴) کارتن و بسته‌بندی کالای خریداری شده کاملا سالم و بدون هیچ‌گونه خط و خش، پارگی، نوشته، برچسب و… باشد.
۵) کالا یا محصول به خوبی بسته‌بندی شده باشد تا کالا یا بسته‌بندی حین ارسال مجدد از نظر فنی یا ظاهری هیچ آسیبی نبیند.
(از برچسب زدن و یا نوشتن توضیحات بر روی جعبه و کارتن اصلی کالا خودداری فرمایید.)
۶) کارشناسان موبایل هاب ایراد مطرح شده توسط مشتری را تائید کرده باشند.
۷) اگر از پست یا باربری برای بازگشت کالا استفاده می‌کنید، حتما باید کالا را بیمه کرده و این موضوع در قبض دریافتی شما مطرح گردد.
۸) کالاهای دارای گارانتی شرکتی، به هیچ عنوان، شامل گارانتی 7 روز بازگشت کالا نمیشوند.
۹) در مواردی هم‌چون انصراف از خرید پس از ارسال شدن کالا یا تایید نشدن ایراد (مغایرت) توسط کارشناسان موبایل هاب هزینه پیک یا پست برای عودت کالا بر عهده شما می‌باشد و وجه شما بعد از دریافت کالا توسط فروشگاه عودت داده می‌شود.
۱۰) اگر ایراد فنی و مغایرت کالا با سایت یا فاکتور، به تایید کارشناسان موبایل هاب برسد، علاوه بر تعویض رایگان، هزینه‌های ارسال مجدد کالا نیز بر عهده موبایل هاب خواهد بود.
۱۱) در صورت وجود ایراد در محصول بعد از عودت کالا، سعی موبایل هاب مبنی بر تهیه همان محصول و ارسال به مشتری خواهد بود. ولی در صورت عدم موجودی محصول در انبار در مراحل تعویض و مرجوعی، موبایل هاب در قبال تهیه همان کالا هیچ گونه تعهدی نداشته و تنها متعهد به بازپرداخت وجه کالا به خریدار می‌شود.
۱۲) در صورت تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، موبایل هاب فقط تعهد بازپرداخت مطابق با وجه درج شده در فاکتور خرید را می‌پذیرد.
شرایط بازگرداندن کالا
همان‌طور که در قسمت‌های قبل مطالعه کردید، برای بازگشت کالا قبل از هر اقدامی باید موضوع را به اطلاع تیم خدمات فروش موبایل هاب برسانید. برای اطلاع‌رسانی می‌توانید به یکی از روشهای  زیر اقدام کنید:
روش‌های  ثبت درخواست بازگشت کالا
تماس در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه طی ساعات ۱۰ تا ۱6 و پنجشنبه ها طی ساعات ۱۰ تا ۱4
ثبت تیکت پشتیبانی از طریق حساب کاربری