• روش‌ها و هزینه‌های ارسال

ما در موبایل هاب تمام تلاش خود را میکنیم که سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

  • سفارش کاربران در شهر تهران از طریق سفیران شرکت توزیع ارسال میگردد. زمان ارسال برای شهر تهران، در روزهای کاری حداکثر تا 24 ساعت پس از تکمیل سفارش(تحویل به شرکت توزیع و ارسال پیامک تغییر وضعیت به تحویل پیک) و در ایام تعطیل در اولین روز کاری بعد است.
  •  درصورتیکه سفارش خود را در روزهای کاری تا ساعت 14:30عصر (پنجشنبه ها تا ساعت 10:00) ثبت نمایید، سفارش شما در همان روز تحویل شرکت توزیع شده و تا حداکثر 24 ساعت آینده به دستتان خواهد رسید. سفارشات روزهای پنجشنبه بعد از ساعت 10 صبح و روز جمعه ،  عصر روز شنبه تحویل شرکت توزیع شده و صبح روز یکشنبه به دست شما خواهد رسید. روزهای تعطیل هم مانند روزهای جمعه، ارسال به روز کاری بعد منتقل خواهد شد.
  • سفارش‌ کاربران سایر شهرها از طریق پست پیشتاز ارسال می‌گردد. زمان ارسال برای سایر شهرها، حدود 3 تا 5 روز کاری(بنا بر شرایط کاری اداره پست) می باشد. کد پیگیری مرسوله مربوط به هر سفارش در منوی سفارشات، بخش مربوط به همان سفارش در حساب کاربری شما درج می شود. با استفاده از کد پیگیری پست پیشتاز میتوانید وضعیت مرسوله خود را از «سامانه رهگیری مرسولات پستی» پیگیری نمایید.
  • در ایام کمپین، با توجه به حجم بالای سفارشات ممکن است سفارش شما ، حداقل تا 72 ساعت دیرتر از زمانهای اعلامی در بالا به دستتان برسد. پیشاپیش از شکیبایی شما سپاسگزاریم.
  • طبق قوانین درج شده در سایت، مورد پذیرش هنگام ثبت خرید:
  •  با پذیرش ارسال با پست پیشتاز، کاربر قانونا میپذیرد که مسئولیت مجموعه موبایل هاب، تا زمان تحویل مرسوله به اداره پست و دریافت کد رهگیری بوده و از این مرحله به بعد کلیه مسئولیت با اداره پست می باشد و مجموعه موبایل هاب مسئولیتی نخواهد داشت. لذا خواهشمندیم  جهت پیگیری مرسولات فقط از کدرهگیری استفاده نموده و با اداره پست هماهنگ شوید و هنگام دریافت بسته از مامور پست نیز کاملا دقت فرمایید که جعبه پستی، سالم بوده و برچسب موبایل هاب دورتادور جعبه وجود داشته باشد و اقلام داخل جعبه با سفارش شما مطابقت داشته باشد. تحویل بسته از مامور پست، به این معنی می باشد که کاربر پذیرفته است که سفارش خود را کامل و سالم دریافت نموده است و هر گونه ادعایی مبنی بر کسری سفارش یا نقص  یا تفاوت رنگ و مدل کالای مرسوله، پس از این پذیرش از سمت مجموعه موبایل هاب و اداره پست، قابل پذیرش نخواهد بود. در صورت وجود مغایرت یا شکستگی یا …، از دریافت بسته خودداری نموده و این مورد را با مامور پست، صورتجلسه نمایید تا اداره پست پیگیری مشکل به وجود آمده را انجام دهد.
  • کاربران شهر تهران، که از طریق سفیران شرکت توزیع، بسته خود را دریافت می نمایند، لازم است دقت فرمایند که 24 ساعت پس از دریافت پیامک تحویل به پیک در آدرس ثبت شده در سفارش حضور داشته و پاسخگوی تماس و پیام خود باشند، در صورت عدم حضور و پاسخگویی، مسئولیت تحویل ناموفق و هزینه ارسال مجدد به عهده کاربر می باشد. ضمن اینکه لازم است کاربران تهران نیز هنگام دریافت مرسوله خود، از سلامت و بسته بودن بگ حاوی محصول اطمینان حاصل کرده و هنگام تحویل محتویات بگ را با سفارش خود تطبیق دهند. در صورت مغایرت محتویات با سفارش، حتما صورتجلسه ثبت کرده و از دریافت بسته از سفیر خودداری نمایند.  دریافت بسته از سفیر، بدین معنی می باشد که کاربر پذیرفته است که سفارش خود را کامل و سالم دریافت نموده است و ادعای کسر یا نقص یا تفاوت رنگ و مدل کالا پس از این پذیرش از سمت مجموعه موبایل هاب و شرکت توزیع ، قابل پذیرش نخواهد بود.
 

اطلاعیه:

به اطلاع همراهان گرامی مجموعه موبایل هاب میرساند، تا اطلاع ثانوی کلیه سفارشات شامل اقلام و محصولات زیر، پس از تعطیلات خرداد و از روز شنبه 19 خرداد به بعد به نوبت زمان سفارش ارسال خواهند شد.

·        گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 5G

 

هزینه‌های ارسال 

هزینه ارسال سفارش‌ها در موبایل هاب با توجه به روش ارسال متفاوت است

  • هزینه پیک برای شهر تهران 65 هزار تومان است.
  • هزینه بسته‌بندی و ارسال از طریق پست پیشتاز برای تمامی شهرها (بجز تهران) 65 هزار تومان است.
  •  

مکان یابی سفارش های خارج از تهران

پس از تحویل سفارش شما به شرکت پست توسط موبایل هاب، کدرهگیری (شماره مرسوله) آن را می توانید در قسمت سفارشات، در پروفایل کاربری خودتان در سایت موبایل هاب، مشاهده فرمایید.

پس از اطلاع از کد رهگیری پستی، روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه‌ی رهگیری پست پیشتاز وارد شوید:

سامانه رهگیری مرسولات اداره پست:

 https://tracking.post.ir/#

مرسولات سنگین و حجیم 

محصولاتی مانند اسپیکر و سایر مواردی که دارای ابعاد بزرگ و یا وزن زیاد باشند، از طریق اداره پست جمهوری اسلامی و یا پیک موتوری قابل ارسال نیستند. این نوع مرسولات صرفا از طریق باربری و شرکت های مرتبط ارسال شده و هزینه ارسال در مقصد توسط مشتری محترم پرداخت خواهد شد. بدیهی است مسئولیت نحوه قیمت گذاری و سایر موارد از عهده موبایل هاب خارج است. ضمنا در صورت پرداخت وجه از سوی مشتری محترم جهت پست و سایر روش ها و ارسال نهایی با باربری، مبلغ پرداخت شده توسط مشتری بعنوان بیعانه به باربری پرداخت می گردد.