- روشها و هزینههای ارسال
ما در موبایل هاب تمام تلاش خود را میکنیم که سفارش شما در سریعترین زمان ممکن به دستتان برسد.
- سفارش کاربران در شهر تهران از طریق سفیران شرکت توزیع ارسال میگردد. زمان ارسال برای شهر تهران، در روزهای کاری حداکثر تا 24 ساعت پس از تکمیل سفارش( تکمیل سفارش یعنی تحویل به شرکت توزیع و ارسال پیامک تغییر وضعیت به تحویل پیک) و در ایام تعطیل در اولین روز کاری بعد است.
- کلیه سفارشات، طی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته تحویل شرکت توزیع می گردد، «سفارشات از چهارشنبه بعدازظهر تا شنبه ظهر ساعت 12:00 ظهر، روز شنبه عصر تحویل شرکت توزیع می گردد. سفارشات شنبه بعدازظهر تا دوشنبه ساعت 12:00 نیز روز دوشنبه عصر تحویل شرکت توزیع خواهد گردید و سفارشات بعدازظهر دوشنبه تا ظهر چهارشنبه ساعت 12:00 نیز عصر روز چهارشنبه تحویل شرکت توزیع می گردد». سفارشات پس از تحویل به شرکت توزیع، ظرف 24 ساعت از طرف آن شرکت به کاربر یا اداره پست تحویل خواهد شد. ارسال سفارشات طی روزهای تعطیل تقویمی نیز، به روز کاری بعد منتقل خواهد شد.
- سفارش کاربران سایر شهرها از طریق پست پیشتاز ارسال میگردد. پس از تحویل به شرکت توزیع، وضعیت سفارش به تحویل پست تغییر نموده و پیامک تحویل پست برای کاربران ارسال میگردد. پس از آن ظرف 24 ساعت کاری(در صورت تعطیل بودن، اولین روز کاری پس از آن)، بسته های پستی ، کدرهگیری دریافت میکنند که پس از ارسال گزارشات اداره پست، کدهای رهگیری مرسولات در سایت بارگذاری شده و در حساب کاربری قابل مشاهده می باشد. زمانبندی ارسال بسته های پستی، حدود 3 تا 5 روز کاری(بنا بر شرایط و ترافیک کاری اداره پست) می باشد. کد پیگیری مرسوله مربوط به هر سفارش ها در پایان هفته در سایت موبایل هاب نیز بارگذاری شده و در حساب کاربری نیز قابل مشاهده میباشد. کدرهگیری ،در منوی سفارشات، بخش مربوط به همان سفارش در حساب کاربری شما درج می شود. با استفاده از کد پیگیری پست پیشتاز میتوانید وضعیت مرسوله خود را از «سامانه رهگیری مرسولات پستی» پیگیری نمایید.
- در ایام کمپین، با توجه به حجم بالای سفارشات ممکن است سفارش شما ، حداقل تا 72 ساعت دیرتر از زمانهای اعلامی در بالا به دستتان برسد. پیشاپیش از شکیبایی شما سپاسگزاریم.
اطلاعیه:
به اطلاع کاربران گرامی می رساند که روزهای پنجشنبه، واحد اجرایی و انبار مجموعه موبایل هاب تعطیل می باشد و تحویل سفارشات به شرکت توزیع انجام نمی پذیرد،
2.با توجه به فرارسیدن نوروز و تعطیلات نوروزی، ضمن عرض شادباش خدمت کاربران گرامی و ارزشمند مجموعه موبایل هاب و آرزوی سالی پر از شادی، به اطلاع میرساند که آخرین ارسال سفارشات 1403 روز دوشنبه 27 اسفند می باشد که سفارشات تهرانی صبح روز 28 اسفند توزیع می گردد و سفارشات پستی نیز صبح 28 اسفند تحویل اداره پست مرکزی تهران می گردد. ارسال کلیه سفارشات ثبت شده پس از ساعت 12 ظهر دوشنبه 27 اسفند ، به بعد از تعطیلات نوروزی موکول می گردد که شروع کار انبار مجموعه و ارسال سفارشات در سال 1404 متعاقبا طی اطلاعیه ای در همین صفحه اعلام خواهد شد. لذا از کاربران گرامی که درخواست دریافت سفارشات قبل از شروع تعطیلات را دارند ، خواهشمند است که هر چه زودتر اقدام به ثبت سفارش نمایند. در خصوص سفارشات پستی لازم به ذکر است که زمانبندی تحویل مرسولات پستی بعد از 28 اسفند کاملا وابسته به شرایط و ترافیک کاری اداره پست می باشد و ممکن است سفارشات تحویل شده به اداره پست پیش از تعطیلات به دست کاربران نرسد. لطفا هنگام ثبت سفارش، به این نکات دقت فرمایید.
* سفارشاتی که شامل اقلامی مانند «کیف و کوله، لوازم خانگی شیائومی و دیرما، لپ تاپ، پارتی باکس، کیس و آل این وان و تجهیزات کامپیوتری» باشد، حداقل یک روز کاری به روتین آماده سازی و ارسال، اضافه میگردد.
** گاهی برخی از محصولات ذکر شده در انبار تهران موجود نبوده و لازم است که از انبار شهرستان یا دبی به تهران منتقل شوند که در اولین فرصت ممکن این انتقال انجام شده و سفارشات ارسال میگردند.
- از شکیبایی همراهان گرامی در خصوص تاخیر در ارسال برخی از سفارشات، سپاسگزاریم.
- طبق قوانین درج شده در سایت، مورد پذیرش کاربران هنگام ثبت خرید:
- با پذیرش ارسال با پست پیشتاز، کاربر قانونا میپذیرد که مسئولیت مجموعه موبایل هاب، تا زمان تحویل مرسوله به اداره پست و دریافت کد رهگیری بوده و از این مرحله به بعد کلیه مسئولیت با اداره پست می باشد و مجموعه موبایل هاب مسئولیتی نخواهد داشت. لذا خواهشمندیم جهت پیگیری مرسولات فقط از کدرهگیری استفاده نموده و با اداره پست هماهنگ شوید و هنگام دریافت بسته از مامور پست نیز کاملا دقت فرمایید که جعبه پستی، سالم بوده و برچسب موبایل هاب دورتادور جعبه وجود داشته باشد و اقلام داخل جعبه با سفارش شما مطابقت داشته باشد. تحویل بسته از مامور پست، به این معنی می باشد که کاربر پذیرفته است که سفارش خود را کامل و سالم دریافت نموده است و هر گونه ادعایی مبنی بر کسری سفارش یا نقص یا تفاوت رنگ و مدل کالای مرسوله، پس از این پذیرش از سمت مجموعه موبایل هاب و اداره پست، قابل پذیرش نخواهد بود. در صورت وجود مغایرت یا شکستگی یا …، از دریافت بسته خودداری نموده و این مورد را با مامور پست، صورتجلسه نمایید تا اداره پست پیگیری مشکل به وجود آمده را انجام دهد.
- کاربران شهر تهران، که از طریق سفیران شرکت توزیع، بسته خود را دریافت می نمایند، لازم است دقت فرمایند که 24 ساعت پس از دریافت پیامک تحویل به پیک در آدرس ثبت شده در سفارش حضور داشته و پاسخگوی تماس و پیام خود باشند، در صورت عدم حضور و پاسخگویی، مسئولیت تحویل ناموفق و هزینه ارسال مجدد به عهده کاربر می باشد. ضمن اینکه لازم است کاربران تهران نیز هنگام دریافت مرسوله خود، از سلامت و بسته بودن بگ حاوی محصول اطمینان حاصل کرده و هنگام تحویل محتویات بگ را با سفارش خود تطبیق دهند. در صورت مغایرت محتویات با سفارش، حتما صورتجلسه ثبت کرده و از دریافت بسته از سفیر خودداری نمایند. دریافت بسته از سفیر، بدین معنی می باشد که کاربر پذیرفته است که سفارش خود را کامل و سالم دریافت نموده است و ادعای کسر یا نقص یا تفاوت رنگ و مدل کالا پس از این پذیرش از سمت مجموعه موبایل هاب و شرکت توزیع ، قابل پذیرش نخواهد بود.
هزینههای ارسال
هزینه ارسال سفارشها در موبایل هاب با توجه به روش ارسال متفاوت است
- هزینه پیک برای شهر تهران 65 هزار تومان است.
- هزینه بستهبندی و ارسال از طریق پست پیشتاز برای تمامی شهرها (بجز تهران) 65 هزار تومان است.
مکان یابی سفارش های خارج از تهران
پس از تحویل سفارش شما به شرکت پست توسط موبایل هاب، کدرهگیری (شماره مرسوله) آن را می توانید در قسمت سفارشات، در پروفایل کاربری خودتان در سایت موبایل هاب، مشاهده فرمایید.
پس از اطلاع از کد رهگیری پستی، روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحهی رهگیری پست پیشتاز وارد شوید:
سامانه رهگیری مرسولات اداره پست:
https://tracking.post.ir/#
مرسولات سنگین و حجیم
محصولاتی مانند اسپیکر و برخی از اقلام لوازم خانگی هوشمند و سایر مواردی که دارای ابعاد بزرگ و یا وزن زیاد باشند، از طریق اداره پست جمهوری اسلامی و یا پیک موتوری قابل ارسال نیستند. این نوع مرسولات صرفا از طریق باربری و شرکت های مرتبط ارسال شده و هزینه ارسال در مقصد توسط مشتری محترم پرداخت خواهد شد. بدیهی است مسئولیت نحوه قیمت گذاری و سایر موارد از عهده موبایل هاب خارج است. ضمنا در صورت پرداخت وجه از سوی مشتری محترم جهت پست و سایر روش ها و ارسال نهایی با باربری، مبلغ پرداخت شده توسط مشتری بعنوان بیعانه به باربری پرداخت می گردد.